Garantie


 

Is je artikel kapot of beschadigd geleverd? Of stuk gegaan binnen de eerste 14 dagen?
Stuur dan een kopie van jouw factuur én foto’s van het desbetreffende artikel in een mailtje naar info@juweeltjesenmeer.nl.
Zorg ervoor dat je zoveel mogelijk foto’s meestuurt waarop de beschadiging duidelijk te zien is.
Laat ook bij voorkeur een telefoonnummer achter in je mail waarop we je kunnen bereiken voor eventuele afhandeling.

Nadat we jouw mailtje in behandeling hebben genomen, zal je van ons een reactie terug ontvangen waarin we uitleggen hoe we het probleem met je artikel kunnen oplossen.

We zullen nakijken of je klacht terecht is en zullen je, voor dat we stappen ondernemen, laten weten of je klacht binnen of buiten de garantie valt. Zo kom je niet voor verrassingen te staan. Valt jouw klacht binnen de garantie? Dan komen de kosten voor het omruilen of repareren van je artikel voor onze rekening, inclusief de verzendkosten. Valt je klacht buiten de garantie, dan laten we je weten welke kosten er komen kijken bij de reparatie of omruil van je artikel. Je kunt dan zelf beslissen of je hiermee akkoord gaat.

Je factuur is je garantiebewijs dus bewaar deze altijd goed.
Deze heb je dus ook nodig bij het retourneren van je bestelling of bij je klacht.

Als we je vragen om een artikel op te sturen, ontvang je altijd verzendinstructies met adresgegevens. 
Tips:
Pak je artikel goed en stevig in, zodat het niet heen en weer kan schuiven in de verpakking.
Plak de verpakking dicht met brede tape.