Retourneren



Hoe kan ik retourneren?


Bij Juweeltjes & Meer krijg je 14 dagen bedenktijd. Deze 14 dagen gaan in op het moment dat jij je bestelling ontvangt.
In die 14 dagen mag je het artikel bekijken en passen. Precies zoals je dat in een winkel ook zou doen. Is het niet wat je zocht?

Stuur dan een mailtje met een kopie van je factuur naar info@juweeltjesenmeer.nl .
Laat ons in je mail weten welk artikel je graag wilt retour sturen en je reden hiervan.
Zodra je een bevestiging van je retour aanmelding hebt ontvangen, krijg je van ons de gegevens door die je moet gebruiken om je artikel(en) retour te sturen. We streven ernaar om je binnen 48 uur een bevestiging van je retour melding te sturen.
Let op: De verzendkosten voor de retourzending is voor eigen rekening.

Je factuur is je garantiebewijs dus bewaar deze altijd goed.
Deze heb je dus ook nodig bij het retourneren van je bestelling.

Als je iets retour wilt sturen, ontvang je van ons de verzendinstructies met adresgegevens. 

Tips:
Pak je artikel goed en stevig in, zodat het niet heen en weer kan schuiven in de verpakking.
Plak de verpakking dicht met brede tape.


Beschadigde artikelen kunnen wij niet als retour terug nemen.
Heb je een artikel beschadigd ontvangen? 
Klik dan HIER om te kijken welke stappen je kunt ondernemen en voor meer info over je garantieperiode.


Wat mag ik retourneren?

Bij ons mag alles geretourneerd worden met uitzondering van Cosmetica, nagelproducten, piercings en as sieraden & urnen.
Dit in verband met de hygiëne.

Overige artikelen die wél retour gestuurd mogen worden moeten in originele staat zijn.
 Dit betekent het volgende: 
Zorg ervoor dat de artikelen die je retourneert onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten.
Je mag een artikel passen, betasten en bekijken, zoals je dat in een winkel zou doen.

Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een andere manier hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen we je aansprakelijk stellen. 


Wat kan ik nooit retourneren?


Artikelen die op jouw verzoek zijn aangepast (denk aan het verlengen van een sieraad of het verwijderen van onderdelen).
Artikelen die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van hygiëne (zoals cosmetica, nagelproducten, piercings en as sieraden & urnen).